Blog

Lees de achtergrondverhalen van de agencies die meewerkten aan het onderzoek.

Blog

“Ik vraag me serieus af of de stress op de arbeidsmarkt écht zo hoog is”

Barry van der Meij, Sales Director bij SWIS, over schaarste op de arbeidsmarkt, verdienmodellen en inzet van nieuwe technologie. Dit interview is onderdeel van het onderzoeksrapport dat op 26 maart is gereleased. Vraag het rapport hier aan. Focus op innovatie is een cruciale onderscheidende factor voor digitale bureaus. Tegelijk investeert slechts 4% van alle ondervraagden […]

28 feb 2020


Interview: Joost Cornelissen (Qikker Online)

Dit interview is onderdeel van het onderzoeksrapport dat op 26 maart is gereleased. Vraag het rapport hier aan. Ruim de helft van de ondervraagde digitale bureaus wil zich onderscheiden met strategisch advies. Hoe speelt Qikker Online hier op in? Natuurlijk zitten ook wij liefst zo vroeg mogelijk bij de klant aan tafel. Digitale strategieën zijn […]

21 feb 2020


Interview: Erik Rave (Code Dazur)

Van digitaal productiebedrijf voor reclamebureaus ontwikkelde CODE D’AZUR zich tot digital experience company. Technology director Erik Rave zag zijn rol de afgelopen jaren sterk veranderen. Dit interview is onderdeel van het onderzoeksrapport dat op 26 maart is gereleased. Vraag het rapport hier aan. “De verandering van mijn functieprofiel is typerend voor de ontwikkeling van CODE […]

14 feb 2020


Verwachtingen van het onderzoek

In 2014 publiceerde True een onderzoek naar de dynamische markt van digitale bureaus; bedrijven die digitale diensten (bijvoorbeeld webapplicaties) ontwikkelen in opdracht voor andere bedrijven. Ruim vijf jaar zijn we weer zo’n onderzoek gestart in samenwerking met branchevereniging Dutch Digital Agencies en onderzoeksbureau IDG, dit keer met onze ogen gericht op de toekomst. We vroegen Michiel Weitkamp en […]

13 jan 2020